Tuesday, July 08, 2008

This Month's KLue Magazine

The very nice people at KLue were nice enough to write about me in the latest issue of KLue Magazine.

If any of you guys have a chance, do check it out (It's a two page article but I'm not going to put up the second page where most of the text is so if you really wanna know what it says go check out the magazine ok?)

My brother tells me that he really likes the way this article is written since it's written in a very much lifestyle point of view as a person.

As for me... well.. I don't know.

The first line of the article reads.

"Timothy Tiah is a very nice man. The type you would definitely want to be friends with."

I read that out to my friend Leon at MPH and winked at him a few times but all he said was
"HMPPPH!!!"

Haha!!

26 comments:

McGarmott said...
This comment has been removed by the author.
McGarmott said...

Why is there an old TV right next to you?

Just got back from Hancock screening. Asked one of your staff for you but you weren't there.

May Zhee said...

TWO PAGES IN KLUE? *sulks because the most I got before was half a page*

Super Gentleman said...

dun mind ur fren boss, i will b glad n overwhelmed to be frens wif u... LoL... too bad im not gay... wakakaka....

Boss Stewie said...

mcgarmott: yeah sorry dude. i'm not in kl now. couldn't go... hope u enjoyed it

may zhee: hahahaa

super: hahaha lol lol!

§oŁЇtǺ®ÿ ®o§ě said...

the picture so old school...like so yeng hor? xD I want to be friends with you though! hahaha..you do AWFULLY seem like a nice guy...

I think that picture of you..too yeng lar! TOO yeng! kinda give the vibe like old school got style one of a kind thingy...=/ woots! xD

§pinzer said...

haro boy boy, u is hensem, can i know u. i'm sure we'll be best of fwens. maybe more :|

Immi said...

wah... feh mes wor... :)
wat's written on the whiteboard behind u in the pic ar?

Boss Stewie said...

solitary: hahaha the picture was taken in their studio. hahaha... come come we can be friends.. i've made firends with many of my readers

spinzer: hahaha u already know me and everyone else lar tock

immi: ermm i dunno.. some random stuff

Autumn Babe said...

yerr~ dun reply my email wannn... :(
oh well... where did you take the picture for this article? nice background. and i spotted the words, "stupid people stupid thinking", if i am not mistaken.

Danny Foo said...

Nice setup for the photo. :)

Simon Seow said...

Boss you should have held the TV instead.

SaeWei said...

Please stick to your day job, you are definitely not a model material.. hahaha joking joking XD

weee.. nice tv ^.^V

Kay said...

weehee!! *run 2 mag stand 2 buy KLue* boss stewie looks niceeeeee =D

Boss Stewie said...

autumn: hahaha ehh... when did u send me an email?

danny: haha yeah i can't take credit for that.. they did it all

simon: haha lol

saewei: yeah!! i know.. i look terrible there... all the air brushing in the world can't save me

kay: hahaa okok yay!

yapthomas said...

saw this article and it was indeed a good write up and a good read.. :)

Autumn Babe said...

i sent the email to you 3 days ago to the lengmoublogs@yahoo.com lorrr... or else, where am i supposed to send it too? omg.. seriously i love ur blog so much... write more funny stuffs to entertain this lonely girl here

Porcupine said...

Your face looks you're having constipation Boss...

Jeffro said...

Boss! Why u not at Hancock Screening? @.@

David Chew said...

Inspiring article about how you succeed.

Boss Stewie said...

yapthomas: hahaha yeah thanks

autumn: i didn't get anyhting wor

porcupine: hahaha yes yes it does :P

jeffro: oh cuz i traveling for work ler.... now in the penang office :P

david chew: hahaha no lar i won't consider myself a success yet. but it's just an interesting article

joshuaongys said...

ahhaha mmg nice man.. extremely nice sumore!! =) and yesh yesh being frens with timothy tiah is great, hor?? ur smile 'll bring happiness to ppl wan!! haha

aL said...

HMPPPH!!! :P

kelv said...

hey man, mind putting up the second page of the article. it's rather interesting, we don't get klue in sg. appreciate it.

KY said...

wahhhh damn FEHMES!!!

caffe_latte said...

Love the picture of you in the magazine. So artistic yet cool at the same time!