Saturday, May 05, 2007

It's OVER!!! I can't blog no more!!!

I just found out that I left my camera in Singapore when I was there for work a few days ago!

IN SINGAPORE!!!

NOOOOOOOO!!!!! NOOO IT'S OVER!!!

If you're asking why it's over then perhaps you don't understand how Boss Stewie blogs.

Boss Stewie can't write well to save his life.

He cheats! He cheats by taking lots and lots of pictures and throwing them all around to confuse his readers so that before you know it, you'll be thinking..

"Oooh... Boss Stewie is quite a good blogger after all".

BUT NOW I CAN'T TAKE ANYMORE PICTURES TO CHEAT WITH NOW!!!

JUST LIKE A COW WITHOUT NIPPLES!!!!

AUUUUUUUGGHHHH

YOU SEE WHAT HAPPENS?!?!? JUST LIKE THIS ALL TEXT POST THAT YOU DON'T WANNA BE READING!!!

AUUUGHHH!!!!!

18 comments:

her Fei-ness said...

first!!!!!!!!!

her Fei-ness said...

ok, now can write real comment. hehe.

a cow without nipples. that says alot.Either you like cows, or milk, or boobies.

Good thing you didn't say "JUST LIKE A PENIS WITHOUT BALLS!!!!"

Or I would start introducing my single gay friends to you. They have a facination with penises and balls too.

Hmmm. This comment is starting to look like a post.

I think I shall look for a co-blogger. Easier to write nonsensical stuff then.

I shall as Chia Wen.

=D

Chen said...

that's really a big oucchhhhhhh
sorry to hear that :(

vegemaster said...

hahhah..sorry..But this post is so funny yet so tragic..
I dunno if i shuld laugh or feel asd for u first..

lolz!!

hao said...

What cam is that? Getting a new cam shouldn be a problem for a boss... haha

Boss Stewie said...

her feiness: i was about to say "man without balls" but i'm trying to keep this blog "U" rated ok?

chen: SNIFF

vegemaster: u should feel very very sad for me.

hao: panasonic lumix fx-7... now got so many more new models di

ItchyHandseng said...

haha.Time for a new cam boss.And u can give me ur old 1 when u collect it later.haha.jk.

Kristin said...

but its a good reason to go shopping!
:)

Daphne said...

get Panasonic LX 1 or 2! my bf has that.. its good..

ANYWAY. i thot i was absent minded. ure apparently worse. at least i havent lost my camera yet so far.. haha. but many wallets n hps hahahah!

suicidalconversationjunkie said...

huh. i thought casio exilim was very nice (coz i have one) but I still think canon have the best cameras. Don't use sony la so the poseur. :p oh btw the text post with all the upper caps and excessive punctuation is rather hard to miss you know. hehe

TenthOfMarch said...

Wahhh...compare this post with the previous posts. Tim, sorry but, this post *really cannot*. Hahha. Use your camera phone lah. Or *steal* one of your staff's digi cam. Or just scan some photos. Or...

Whatever you do, just post up some (more) photos ok? *Really cannot* ... LOL. Maybe all of us should "donate" some photos to Tim. Then Tim can blog based on our photos lah. Whatever it is...We want photos! Photos! Photos! *starting a strike*

Andrew said...

HAHAHAHAH
SEE LAH! ITU PADAH BOSS!!!
you may not understand what i mean, lemme clarify...
if you didnt buy 3 tubs of green tea ice cream which would amount to what others have calculater from the last post as rm1500, you would have that rm1500 to pay for a new digicam...HAHAHAHAHA =) =)
sorry but its quite the fun to make fun of you boss, SORRY :`(

William Leong said...

arghh... andrew beat me to it. i wanted to say that edi.
yea, got money for icecream, then go get urself a point and shoot digicam. costs half the money.

Boss Stewie said...

itchy: *sigh*... if only cameras were as cheap as char siew pau..then i would just go ahead and buy another one

kristin: but i don't have the grease that shopping requires ----> money


daphne: eh eh!!! i didn't exactly lose it.. i must've... left it somewher.. but it's not gone for good!!!

suicidal: i use panasonic leh... different from everyone else :P

tenth: *SNIFF*

andrew:... *sniff*... you bastardo!

william: YOU BASTARDO!!!

*~AnnA~* said...

sry to hear bout u're cam.

old no go, new no come..

all the more reasons to get a new cam! kikiki..

since nuffnang giving away a cam in the draw, u can keep the cam, give the box away! muahahaha..

Skyler said...

I could sell you my old one-which is really not that old- and then *I* could get a new one!

Jacquelin said...

That bad huh.. Dun worry.. get a new one loh!

MaN|acZ said...

sigh... so bad luck....dunno what to say to make u feel better. :(