Friday, January 12, 2007

Why No Word on The Dotcom?

I've been getting some questions on why there's no word on my leetle dotcom lately.

The truth is, for the past 6 months we've been working on developing some technologies and most importantly our website.

We hope to be launching in February so this month has been quite busy for me.

Everything's still P&C for now... but I'll update you guys when things start picking up closer to the launch.

In the mean time... can anyone guess what my leetle dotcom is really about?

*Someone is going to say "Porn Site"... I know it.. it's coming.. it's soo coming...

26 comments:

Anonymous said...

OH!OH!! FIRST!!!

Yippee!!

OOOooooh... I know what your lil dotcom is about... but I'm not gonna tell... heheh..

Kiss my ass said...

1st 1st!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
YES YES YESSSSSSSSSSSSS!!!!


hooooooooooooooooooo!!

Kiss my ass said...

ARGHHHHHHHHHHH... damnit.. was on with tasha... .. ok la.. nvm .. i give it o tasha.. BUT I WILL BE BACK...

*NYAHAHAHAHAHAH evil laugh*

woops.. *paiseh

Kiss my ass said...

so your dot com.... ..

guess dy got prize or not... dont ask ppl crack brains and get nothing la.. yoh!

sorry for posting so much... i kiasu ma.. and boh kam wan cos i didnt get 1st this time around...

Nie said...

lol .. porn -_-|

is there a little tiny flicker of hope that your webbie is about hard gay?

LOL

Jason Lioh said...

You don't mention it, I not that tulan. Now you mention it, it brings out the suspension again. Faster tell us lah. Damn!

Wingz said...

porn site i like!!!!

June said...

Does it deliver Penang o jian to KL?
I'm so supporting it if it does!

Boss Stewie said...

tasha: HAHAHAHAHAHA how could u take that away from shireen hahaha

shireen: you damn poor thing lar.. must be like 10 seconds late

babybluey: hahaha i can't say yet :P

jason: aiyah sorry.. wait lar.. in February we launch.. then it'll become apparent to everyone

wingz: LOL.. sure u like! but unfortunately it's not porn... porn is illegal in malaysia in case you didn't know :P

june: that's a good business idea... i shall give the idea to one of my entrepreneur-wannabe friends

electronicfly said...

Such an easy question...
online choose-your-type-of-gigalo site what right?

Don't forget to put the 'no refund' sign up.

XP

Boss Stewie said...

e-fei: hahahah!!! i assure you that my leetle dotcom has nothing to do with that naughty (yet profitable) business :P

Anonymous said...

Sex toys online shop? That one not illegal I think...egegegeg :p
On serious side, does it involved delivery services?

Anonymous said...

Judging by the audience..We just know how successful you'd be with a porn site..I'm hoping it is one!

Wilson J Q Quah said...

hehehehe

i know wat my boss is up to

but let's wait til he release it

Boss Stewie said...

chapree: haha if i tell u that then u'll know whether it's an e-commerce website or not

gin: hahha yes gin.. except that i'd probably land myself in jail :P

boss: hahaa yes boss

Kiss my ass said...

yea... no ... it's my fault.. it's not tasha's fault...

i was too greedy.. i was too sexcited.. so ..... shucks.. yea.. 10 seconds late..

BUT .... I SHALL try again... I promise..

can we tally our time?

Anonymous said...

sorry ya boss, wont be active these few weeks. at home and going s'pore next weekend. back to campus that time only fight with them losers again.

and shireen, kenot cheat ok...

Anonymous said...

I knew I guessed what it was right! I just knew it all along... ^^

Anonymous said...

boss lepton, miss u

Anonymous said...

GAY PORN SITE HOOOOOoOoOoOOOoOOooO~~~~~~~~~~

Boss Stewie said...

shireen: hahahaha tasha stalks my blog all the time.. hard to beat her time

william: ok make sure u come back here when u get back to uni

lance: hahaha lance u joker lar

suicidal: HOoooooooooo

Kiss my ass said...

me ??? cheating??? william thinks i cheat .. i mean like how?

do the chicken dance to divert the rest?

Anonymous said...

come on, just a hint! im sooo curious, cannot wait so long. general area wont give away the idea!

Boss Stewie said...

shireen: lol!! *chicken dances*

lolijin: hahahaha just a little more patience ok?

Anonymous said...

an E-shop allowing customers to list products to sell : )

Anonymous said...

Last Comment!!!

You are fucking gay if you post after me!